Weboldalunkon a nap 24 órájában


Hogyan adhatja le rendelését honlapunkon keresztül?

Ahhoz, hogy rendelni tudjon, először regisztrálnia kell magát rendszerünkben. Csak olyan adatokat kérünk el Öntől a regisztárció során, mely feltétlenül szükséges a kiszállításhoz. Kérjük, hogy pontosan töltse ki szállítási címét, telefonszámát és adjon meg minden olyan információt, ami a futárunk számára fontos lehet, hogy minél könnyebben elérhessük majd Önt a kiszállítás során!

Rendelését honlapunkon bármikor leadhatja. Honlapunk az alábbi határidőkkel fogadja el rendeléseit, illetve azok esetleges lemondását, módosítását:

  • hétfőre vonatkozó rendelést a megelőző szombat déli 12 óráig,
  • keddre, szerdára, csütörtökre, péntekre vonatkozó rendelését a megelőző nap reggel 9 óráig,
  • szombatra vonatkozó rendelését a megelőző csütörtök reggel 9 óráig, mert a szombatra vonatkozó rendeléseket is pénteken szállítjuk ki Önnek.

Természetesen nem kell minden nap külön-külön rendelnie. Leadhatja rendelését akár egy egész hétre előre is.

Ha szeretné lemondani, vagy módosítani már leadott rendelését, akkor azt az alábbiak szerint teheti meg:

  1. Jelentkezzen be honlapunkra felhasználói nevével és jelszavával!
  2. Étlapunk automatikusan betölti az Ön által leadott utolsó rendelését.
  3. A módosításhoz, lemondáshoz egyszerűen módosítsa a megrendelni kívánt tétel mennyiségét! Ha lemondani szeretné, akkor nulla értéket adjon meg!
  4. Adja le újra rendelését és véglegesítse azt!
  5. Visszaigazoló emailt kap rendelése módosításáról, amelyben láthatja új rendelését, vagy a rendelése lemondását (0 Ft-s rendelés).

Regisztrációját csak Ön kérésére töröljük, így ha hosszabb idő után tér vissza hozzánk, akkor is be tud majd lépni és tud majd rendelni magának. Ha elfelejtette jelszavát, akkor a regisztrációkor megadott felhasználói név és e-mail cím megadásával rendszerünk elpostázza Önnek az új jelszó megadásához szükséges linket, ahol ismét megadhatja jelszavát. Amennyiben Ön már nem rendelkezik a korábban megadott e-mail címmel, akkor kérjük, regisztráljon újra!

Mikor és hogyan kell rendeznem a számlámat, kifizetnem a rendelésemet?

Az aktuális heti rendelését az első szállítási napon készpénzzel vagy étkezési utalvánnyal fizetheti ki, ezen kívül lehetősége van átutalásos fizetésre is.

Ha átutalással szeretné kifizetni heti rendelését, akkor ezt regisztrációjakor kérjük jelölje be! Az átutalást az alábbi bankszámlaszámla kérjük legkésőbb az első kiszállítási napon:

  • DrSÉF KFT.
  • OTP 11715007-20477062-00000000

Kérjük, hogy az átutalás megjegyzés rovatába írja be a nevét!

ÁFA-s számlaigényét minden esetben előre jelezze, megrendeléskor a kiegészítő információk rovatban. A PaleoFit OTP Széchenyi Pihenőkártya elfogadóhely is. Az OTP direct-en keresztül élhet ezzel a lehetőséggel. Az OTP SZÉP Kártyával történő internetes fizetés lépései:

  1. bejelentkezés az OTP SZÉP Kártya portálra - internetes fizetés
  2. elfogadóhely keresésben PaleoFit kiválasztása
  3. SZÉP vendéglátás (kártyazseb)
  4. fizetendő összeg beírása (amit tőlünk a visszaigazolásban kapott, pl. : "6450")
  5. Megjegyzés: név beírása (pl.: Nagy János)
  6. fizetés elindítása
  7. majd ezután Ön kap egy visszaigazolást az OTP-től, amikor ez megérkezett kérem, rögtön küldje el a számunkra ezt az igazolást (info(kukac)paleofit.hu), mert nekünk aznapi dátummal kell kiállítani a számlát!
Fizetéskor kiszállítónk készpénzt és az alábbi étkezési utalványokat tudja elfogadni: Erzsébet utalvány, és a még érvényes Edenrend (Ticket Restaurant) étkezési jegy, Sodexho Pass étkezési jegy, Le Chéque Déjuner étkezési jegy, Pannon Ticket étkezési jegy. Lehetősége van MKB Széchenyi Pihenőkártyával is fizetnie, ez esetben kérjük, hívja fel ügyfélszolgálatunkat a 06-30-2959430-as számon!